Min bok!

Min bok heter dalslandsdeckarna och den försvunna hästen. Den handlar om att det är fyra stycken som kallar sig dalslandsdeckarna. Myggan är en av dom som är med i dalslandsdeckarna och hon går på ridning och en dag när hon ska rida på ridskolan då märker hon att en häst är borta och en sadel. Då börjar dalslands deckarna att leta och se om dom tycker någon ser misstänkt ut först tror dom att det är Ola han som äger hela ridningen för han säger att han ska bränna ner ridskolan för att få pengar. Men sen nästa dag ringer han som jobbar med ridningen till Myggan och säger att hennes häst är borta. Då blir hon jätteledsen och börjar gråta. Sedan på natten ee dom ute och letar då ser dom hästtjuvar sen följer Aron och Nicklas eller vad han hette då hittade de alla hästar Myggan  och Leo polisen så kom dom. Sen fick dom gratis ridning i ett helt år för att dom hittade hästarna. Jag tyckte boken var bra.

                                                               Författare: Pia Hagmar

Kommentarer
Postat av: Nils

Mycket bra skrivet!

Den verkar bra!

2009-09-22 @ 10:14:44
Postat av: Ellen

Den värkar vara bra!

Bra skrivet! ;P

2009-09-22 @ 10:21:58
Postat av: cajsaajuee<33

Jag har läst alla dom böckerna. Dom ÄGER jue fett!xD

Det var bra skrivet:)

2009-09-22 @ 10:28:36
URL: http://kanotcajsa.blogg.se/
Postat av: Eric

tacktacktack allihopa<3

2009-10-20 @ 10:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0