Madesjögnistan cup!

På sportlovet har jag spelat madesjögnistan i nybro. Vi hade två lag. I mitt lag var det jag, Dino, Adis, David, Daniel, Gustav G, Jacke, Anton E och Melker. I det andra laget var det Svante, Malcolm, Haris, William, Gustaf C och några till. Positionerna i mitt lag: (ERIC FORWARD) (DINO FORWARD) (GUSTAV G FORWARD) (MELKER FORWARD) (DAVID BACK) (ADIS BACK) (DANIEL BACK) (ANTON E BACK) (JACKE H MÅLVAKT). I första matchen mötte vi emmaboda. Det gick inte så bra för det blev 3-3 och Dino blev skadad. Jag gjorde 2 mål i matchen och Dino gjorde 1 mål innan han blev skadad. I andra matchen mötte vi Kalmar AIK. Då vann vi med 3-1 och Dino kunde spela igen. Då gjorde jag 1 mål och Dino gjorde 1 mål och David gjorde 1 mål. Vi vann hela cupen och jag gjorde 6 mål. Det var kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0