Bigso box cup!

Dagen innan nyårsafton 2008 spelade jag en fotbollscup i Nybro som heter Bigso box cup.
Vi samlades kl 07.30 vid Berga IP. Första matchen spelade vi mot IFK Borgholm då vi vann med 7-2. Jag gjorde 3 mål och blev matchens lirare då jag fick ett diplom. I den andra matchen mötte vi Pukeberg. Då vann vi med 5-0. Jag gjorde 2 mål men då blev jag inte matchens lirare men i den matchen blev Svante matchens lirare med sina 2 mål. I den tredje matchen minns jag inte vilka vi mötte och hur mycket vi vann med men jag minns att vi vann. I semifinalen fick vi ett hyfsat svårt motstånd då vi mötte Nybros ena lag. De hade två lag med i turneringen. Vi vann med 5-2 och där gjorde jag också 2 mål. I finalen gällde det då mötte vi Nybros andra lag. Dom tog ledningen med 1-0 sen gjorde jag 1-1sen gjorde Svante 2-1 till oss och sen gjorde Svante 3-1 sedan reduserade dom till 3-2 men sedan hade dem ingen chans när jag pangade in 4-2 som blev slutresultatet. Jag blev matchens lirare och fick ett diplom till. Jag blev glad då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi var jätte braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-01-14 @ 14:02:07
Postat av: Anonym

Stort grattis till hela laget! Bra jobbat!

Keep on working hard!

/Mackan

2009-01-19 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0