Semifinal i Formo Cup!

I lördags spelade jag Formo cup. Jag spelar i Tottenham och vi mötte West ham United. Det är det andra laget i min klass. Vi har två lag i min klass i mitt lag är det jag, Diako, Malcolm, Adis, Tommy, Moa, Vilma E och Elsa och vi mötte det här laget: Dino, Kahraman, Adel, Jones, Calle, Nils, Vilma L, Cajsa och Jasmin. Matchen var jämn först stod det 2-0 till West ham då var målskyttarna Dino och Adel. Men sedan redusserade jag till  2-1 och kvitterade till 2-2. Efter det blev det '' Golden goal'' och först var vi 4 spelare och en målvakt det var jag, Tommy, Malcolm, Adis och Diako i mitt lag. Efter 5 minuter fick man ta ut en spelare då gick Malcolm ut och det var fortfarande 2-2. Sedan gick det ut en till spelare då var det Diako som gick ut då var det fortfarande 2-2. Sen var det bara jag kvar mot Jones han hade läge men tappade bollen och jag sprang och placerade bollen i hörnet och vi vann. Alla våra spelare sprang in på planen!! JAAAAA!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till en bra insats. Nästa gång jag tittar vill jag inte se några klackar i eget straffområde. lol....

Där ser ni att man inte ska ge upp innan alla matcher är spelade. Tur att vi räknade efter och såg möjligheterna i klassrummet.

Lycka till i helgen. Med samma kämparglöd sätter jag mina pengar på Tottenham!.

/mackan

2009-02-04 @ 14:27:35
Postat av: Vilma l

Grattis till segern vi var väldigt bra då /Vilma L

2009-02-07 @ 13:12:23
URL: http://kanotvilmal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0