My friend

Min vän heter Lucas Danielsson. Han är 11 år och han är född den 4 januari. Han brukar ha på sig sportiga kläder t.ex fotbollskläder på fotbollsträningen och hockeyutrustning på hockyträningen. Han har blåa ögon och blont hår. Hans intressen är hockey och fotboll. Jag och Lucas brukar spela fotboll vid berga plan och spela xbox360 och playstation och spela innebandy. Jag gillar min vän så mycket för att han är skyst han gillar fotboll och han är bra på fotboll ;P.

________________________________________________________________________________________________
My friends name is Lucas Danielsson. He is 11 years old and he's birthday is 4th januari. He likes sports-clothes. He has blue eyes and blond hair. He like to play hockey and football. I and Lucas like to play football whit bergaplan and play xbox360 and playstation and play floorball. I like my friend so much for he is nice and he like at play football and he is good on football;p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0