Friidrottsdag!

På friidrottsdagen ska jag vara med i 4 grenar höjdhopp,längdhpp,60m och 500 meter. Jag förväntar mig att det blir kul.Jag hoppas att jag vinner på nåt.Jag blev också uttagen till staffet laget.Jag hoppas och tror att vi vinner på staffetten för vi har en snabb klass.Jag har bra kondition så jag har chans att vinna på 500meter.På 60 meter har jag det tufft för jag möter både Kahraman Adel Dino Simon P och många fler.På höjdhoppen har jag också det svårt eftersom jag är kort.Men jag har chans på längdhopp eftersom jag hoppar längst i klassen tillsammans med Vilma L och hon går i friidrott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant inlägg, Eric! Du är duktig på att analysera dina chanser. jag önskar dig lycka till imorgon. //Annika

2008-09-08 @ 12:34:28
Postat av: klasskamrat

Med dina korta ben?? Eh? ;)

2008-09-08 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0