Helgen vecka 40

I lördags åkte jag till mina kusiner.
Jag var hos mina kusiner hela helgen.
Vi spelade kort och jag spelade dator.
De bor i Nässjö, vi åkte bil dit.
Det tog 2 timmar att åka bil dit.
Jag tittade lite av Kalmar ff när dom spelade match mot Trelleborg.
Det blev 2-1 till Trelleborg, Kalmar ledde med 1-0 men 10 minuter senare blev Henrik Rydström utvisat (Lagkaptenen).
Det var inte bra. Kalmar bara tappade allting för det är ju liksom lagkapten Rydström som peppar laget.
Och sen åkte jag hem från Nässjö i två timmar.
Jag åt kebabtallrik hemma.
Det var gott.
Sen efter det tittade jag på andra avenyn, det var kul.


Kommentarer
Postat av: Tommy 4A

Good job

2008-10-08 @ 13:53:13
Postat av: Elsa

nice blogg. kika in på min :)

2008-10-13 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0