Höstlov!

På höstlovet har jag spelat fotbollsmatch mot Kalmar FF. Vi vann med 5-1 och jag gjorde tre mål och Svante gjorde två mål. Jag har också varit med kompisar.  Vi spelade mest bandy och lite tv spel också. I torsdags var jag hos min morfar då tittade jag på en film som heter Mr.Bean.Det var kul. Jag har varit på stan också, där köpte jag en bandyklubba och ett par fotbollskor. Bandyklubban var inte så snygg men den var skön. Fotbollskorna jag köpte var jättesnygga och sköna, det var champions league skorna. I söndags var jag och tittade på Kalmar FF. Dom vann med 6-0 mot Norrköping. Viktor Elm gjorde fyra mål, Daniel Sobralense gjorde ett mål och Rasmus Elm gjorde ett mål.Jag var nöjd att Kalmar vann. Jag var med i tidningen bredvid bröderna Elm och jag var med  på tv igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0