Formo cup!

På lördag börjar formo cup. Jag kan inte vara med för jag ska vara med i en fotbollscup i Emmaboda. Jag är med i lag 1och i mitt lag är det jag, Malcolm, Tommy, Diako, Adis, Elsa, Vilma E och Moa. Mitt lag heter Tottenham. I det andra laget spelar Calle, Cajsa, Jasmin, Kahraman, Nils, Dino, Jones, Adel och Vilma L. Det laget heter West Ham United. Första matchen ska mitt lag möta Manchester United och det andra laget ska möta Chelsea. Jag tror vi kommer förlora eftersom jag och Adis inte är med i mitt lag och Dino och Calle inte är med i det andra laget.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Får hoppas att det blir vinst även om ni är i Emmaboda och spelar cup.

//Jonna

2008-11-19 @ 14:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0