Mitt favoritämne!

Mitt favoritämne i skolan är idrott. Det är kul för man får pröva på massa olika sporter och leka roliga lekar. Fotboll och bandy är det roligaste på idrotten och ''tjuv om natten''. Jag är duktig på idrott, det som jag tycker är tråkigt är att dansa till musik. Jag tycker det är kul med fotboll för att man ska passa och göra mål och jag är bra på det. Bandy är roligt för att man spelar med en klubba och ska passa och göra mål det är också kul för att jag är forward när jag spelar bandy och fotboll och så är jag bra på det. ''Tjuv om natten'' är kul för man ska gömma sig och försöka ta ärtpåsar och springa tillbaka och lämna det i sitt bo, det är jätte kul när man vinner. Förra gången körde vi nåt som heter ''idrottsbingo'' det var roligt. Man skulle springa in i mitten och hämta en lapp och så skulle man göra vad det stog på lappen. Det stog också ett nummer och om man hade det på den andra lappen så fick man kryssa i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0